12. februar 2010

plačlivi prijatelj

Zadnji teden se mi dogaja, nekaj nedoumljivega. No če sem pošten se je vse skupaj začelo ze s koncem januarja.
Na ebay sem se spravu, da kupim nek hud šotor za prjatla. No z nakupom na ebayu ni bilo nobenih tezav. Tezave so se zacele pojavljati, ko sem ta nakup zelel plačati. In ker je človek pri kupovanju malce previden, gre vse skozi varen sistem paypal. In s tem so se začele dolge muke.

Najprej sem ob prijavi v sistem prišel na neko čudno stran, ki je še nikoli prej nisem videl. Šlo se je zato, da bi moral dvigniti limit sistema, oz. potrdit lastništvo kartice. Ma ker nisem vedel kako to gre in kje se kaj dobi sem zapravil 2 od 3 kod in 3€. Odneham in pustim pri miru. Čez teden dni pa nazaj, ko pogruntam, da so kode le prišle na moj račun. A kajko so bile stare in je bilo treba novo kodo nabavt 3 od 3 (in zhadnja mozna). Ok naročim kodo, gre 1,5€ in čakam, da se mi pojavi v spletnem bančništvu. In čakam in čakam in nič. Obupam in pišem na paypal zakaj moje kode ni od nikjer.
Po 10 dneh končno pride koda in uspešno opravim potrditev in hkrati dobim nazaj 1,5€ :). A kaj ko potem nove tezave. Grem, da bom plačal šotor, ebay spusti skozi, paypal ne. Zgej ga zlomka po enih 5 poskusih pogruntam, da mam na banki premajhen dnevni limit. Ze drugič na banki zaradi tega.

Dvignem limit. Seveda 24 urno čakanje da se sprememba sploh pozna in uveljavi. Zdej pa bo si rečem. A ne. Paypal še vedno noče dovolit transakcije s kartico :(. Pišem na paypal, grem na banko noben nima pojma zakaj ne. In še vedno nimam pojma zakaj ne, a tudi plačat ne morem.
Rešitev: Uporabi prijatelja da si ustvari svoj paypal račun in naj njegovo kartico matramo :) Upam, da se bo izkazalo da bo to zmagovalna strategija.

Ker pošteno povedano, če bi kaj tazga vejdu se nebi spravu kupavat šotora. Štala. Po eni strani pa dobro, ker veš, da ti ne morejo kar tako ukrast kakšnega velikega zneska.

Ni komentarjev:

Objavite komentar