18. februar 2010

prenosnik?

Zadne čas sam zapravlam. Po uspešno kupljenem šotoru, je na vrsto prišel prenosnik. Ta bo zame. Moj prejšnji živi že prečudovitih 5 let, vsaka mu čast. Načeloma živijo 3 do 4 leta. Kupljen po dolgih mukah in dolgem iskanju. Znamke Prestigio, dokaj nepoznana znamka, a se je obnesla.
In zdej sm že v zadnji fazi nakupa novega.

Kolikor se čudno sliši imam glede nakupov malce čudne procedure. Najprej potreba, pole poizvedovanje (ogledi oglasov in ponudb), ogledi (obisk trgovin), sestavljanje dobre konfiguracije, poizvedovanje (iskanje najbolj ugodnih ponudb) in nakup. :)
In v tem procesu se dogajaju tudi drastični preobrati. Npr. ko se se odločil da bo potreba po novem prenosniku, sem si rekel da HP-ja pa ne bom kupil, in ravno tako ne kakšne škart robe ne. Po prvem ogledu v trgovinah me je pa HP skoraj prepričal v nasprotno in moral sem ga dodati na seznam.

Najtežje se je bilo odločit ali naj rač. kupim v sloveniji ali v tujini. Razlika v ceni več kot 100€. Nato pa kakšen procesor naj ima. Vse ostalo je dokaj enako. Nato gledaš le še na dizajn in tipkovnico.

V finalni izbor so prišli Acer aspire 5740g, Sony vaio serije e, HP pavilion dv6, Toshiba tecra a11. Od tega pa je bilo Acerjev kar nekaj različnih konfiguracij. So bili pa vsi iz tujine (Nemčija ali Italija)

No sedaj je pa padla odločitev HP iz slovenije. Ja vem malce čudno, ampak v zadnjem trenutku sem zasledil na bolhi oglas za ta moj željeni prenosnik (ki sem ga gledal v nemčiji) v sloveniji. In takoj sem stopil v kontakt s prodajalcem in po 16 kratkih mejlih je bil nakup skoraj dorečen.

Ko ga dobim bom pokazal slikce.

Ni komentarjev:

Objavite komentar