25. april 2011

moj mali kuštravc


Počasi bo že 3 leta, odkar sem se začel ukvarjati s temi majhnimi drevesi. In se do sedaj nimam ravno še s čim za pohvalit. Še vedno imam doma "bonsaj", ki sem da gobil na začetku in je tolk trdoziv da noče in noče umreti.

Prvi "bonsaj junior" sem dobil na delavnici za začetnike bonsajizma. A je kmalu po koncu tečaja bonsaj naredu samomor. Še sajna se mi ne kaj mu je manjkalo.

Nato sem poskušal izkopati eno majhno drevo in ga vzgojiti v bonsaj. A je bil izkop bolj krute narave in bonsaj ni preživel presaditve v lonec.

Nato sem dobil v dar izkopan brin, zgoraj na sliki. Eno leto je lepo počival v originalni zemlji v gajbici. Nato se je letos presadil in kmalu po tem je doživel novo frizuro. In sedaj je še lepo pognal nove vršičke, tako da zgleda da mu je prav všeč pri meni. če bo priden po počasi v letu ali dveh dobil tudi novo posodo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar