1. oktober 2011

ko se mesec konča in se odštevanje začne

Zadnje čase me nesprestano sprašujejo ali še nisem šel in kdaj bom šel proč. Zgleda da vsi komaj čakajo da se me znebijo, da bo mir. Pa je do odhoda še dolgo. pred kratkim sva zrihtala še zadnje nujne stvari (zavarovanje in prenočišče za prvih pet dni). Pa se mi je se skupaj zdelo, da je do 24. 10. še ogromno, vsaj 2 meseca.

Zdaj ko ni več september in se je meseca zamenjal sem se kar naenkrat zavedal, da pa vse skupaj ni več tako daleč. Manj kot 24 dni. Čez 3 tedne bom že na letališču v pričakovanju dalnjih krajev (V tem času pa skočim še za par dni v Rim. ) Kako čudno delujejo človeški možgani (vsaj moji), 30. 9 je blo do odhoda še dolgo, 1. 10 pa smo skoraj že tam. Še malo pa bom začel delati črtice.

Ponavadi, če greš na potovanje si narediš okviren plan potovanja. Sam pa vem o novi zelanjiji zgolj par stvari: da vozijo po levi, da so Maori domorodci in da so tam snemali Gospodarja prstanov. In to je to, kaj šele da bi vedel, kaj je lepega za videt in kaj se splača obiskat.

Sva pa bila na kavi z znanko, ki je v tam doli živela 8 let in se pozimi vrača dol. cela kava je bila kot reklama za Novo zelandijo (kaj se piše Nova zelandija ali Nova Zelandija, še tega ne vem :( ). Uglavnem po njenem mnenju se ne splača priti nazaj. Razbila mi je še neke ovire in težave v zvezi s službo. Tako da res ne vem če bom prišel nazaj.

Ni komentarjev:

Objavite komentar