8. december 2009

čas mojih športov

No pa se je prav zares začela sezona mojih športov. Pa ne da se jih udelezujem alpa v njih nastopam. Samo v uzitek mi jih je spremljat. Ta dva sta snooker in curling. Meni najbolj zanimiva športa, vsem ostalim pa najbolj dolgočasna. Ampak ko jih malo bolj spoznaš, vidiš, da sta zelo zelo napeta in polna akcije, čeprav umirjene.

In kot velik navdušenec snooker-ja sem se pred mecesi odločil, da je čas, da si eno tekmo ogledam v zivo. In počasi počasi prihaja ta dan. Ogledal si bom naslednji turnir, ki prihaja v začetku januarja, "Masters". To je en izmed treh velikih turnirjev v snooker športu (svetovno, Masters in prvenstvo Anglije). In da bo mera polna sem si zagotovil bom uzival v celodnevnem spremljanju tega športa, od tega bo tudi dvoboj mojega favorita Ronnie O'Sullivana.

Kako je bilo na tekmi boste pa zagotovo slišali kaj na tem blogu. :)

Snooker: Neke vrste biljard, le z večjim številom krogel in večjo mizo in popolnoma drugačnimi pravili. Trenutno se odvija prvenstvo Anglije. Več na povezavi.
Curling: Po slovensko kegljanje na ledu. Tu je šport, k ga vsi poznajo po tem da dva z metlo pucasta pred drsečim kamnom :). Trenutno se odvija Evropsko prvenstvo na Škotskem. Več na uradni strani.

Ni komentarjev:

Objavite komentar