1. april 2010

čudovita narava

Dan nazaj se v avtu peljemo iz Razdrtega po avtocesti v Vipavsko dolino in kar naenkrat prijavim "Kolk ubitačna barva trave, zelena." In folk v avtu se začne smejat, v smislu ja kašne barve pa naj bi bla. :(
Za moment se vprašam ali sem res čuden ali kaj. Sem res toliko za kačami, da nič ne vidim ali kaj. Sam mi kmali vklopi, da nisem jaz tisti ki je čuden, drugim je pač bilo vse normalno, a ni bilo.

Narava ima 2. obdobji ko ima resn ubitačne barve. Za eno vsi vemo, to je jesen, ko gre iz zelene v živo barvne odtenke več ali manj vse drevje. drugo pa je ko gre iz rjave v zeleno. Samo ta zelena ni obična zelena ampak je živo zelena, rejs ubitačna. Zdaj ne vem ali je tolik zelena ker je prej nismo navajeni ali pa je res zelena. :)

In o tem sem prej govoril.

Iz rjave na zeleno gre najprej trava. Z avtoceste so na novo ozeleneli travniki kar padli v oči in zelo iztopali. In zardi tega je sledila ta moja izjava. Dodatna fora je v tem ker se to zgodi skoraj čez noč. verjemite 2 dni nazaj sem šel po isti cesti ob približno istem času in vremenu, pa niso bili travniki niti približno toliko zeleni.

Najlažje je zrešiti to obdobje te žive ubitačne zelene barve. Trava bo bila tako zelena še par dni pole papa. A potem bo, vsaj moralo bi, pognat drevje in bo drevje nosilo to ubitačno zeleno par dni.

Uživajte naravo dokler je še v učitačnih barvah.

Ni komentarjev:

Objavite komentar