19. maj 2010

romantični filmi 2

Nikoli me niso navdušili filmi kot so: Made of Honor, Knocked up, Definitely maybe, American High school, Bride wars, in podobni. Saj je vse skupaj predvidljivo, umetno in malce dolgočasno. Se mi zdi da igrajo preveč na karto lepe igralke ali igralca. Saj vem nekaj filmov z mojega seznama je prav takih.
A ne vem zakaj me pritegnejo. Eden takih je You've got mail. Klasika s Hanksom in Ryan. Zaplet in razplet je logičen, igralska zasedba super pa še lušna za večino, ... nič posebnega. In zakaj je potem na vrhu seznama. Zato kej je Meg oseba, ki ima neko čarobno moč in da filmu svoj čar. In kot drugo se mi je že dolgo časa zdela ideja o zvezi ki se je začela prek interneta ubitačna in nepredstavljiva, da bi trajala. Podoben je še City of angels, 50 first dates, Sleepless in Seattle. Kot vidite prevladuje Meg Rayan.

Poleg simpatičnosti, ne lepote, me pritegne še lik. Lik pa mora biti izrazit. Na seznamu je kar nekaj filmov, ki imajo zelo močan in odločen ženski lik. sem se že mal naveličal, da filmi prikazujejo žensko, ki ne ve kaj hoče in ji mora to moški pokazat. Na nek način v to prepričat. Hočem lik, ki bo dal filmu pečat ne z lepoto in oblinami ampak s karakterjem in inteligenco. 10 things I hate about you in A walk to remember sta tipična predstavnika. No malce drugačen je 100 girls. Ima pa močan moški lik, da moški ne bodo na slabšem, pa še huda zgodba.

Včasih vsa s Kosoblejko iskala romantični film, ki nima srečnega konca. In ne boste verjeli ga ni ravno lahko najti. Tako da tretja lastnost bi lahko bila čuden konec. Da se film ne konča "in živela sta srečno do konca svojih dni". Sam v tem primeru se pa vprašaš ali potem sploh še gre za romantični film. Če je bistvo filma zveza med osebama pole je in pika. (500) Days od Summer, Shakespere in love, A walk to remember, Little Manhattan. Vsi ti filmi imajo konec, ko glavna lika ne živita srečno še po koncu filma.

Nekateri so mi všeč ker imajo zanimivo zgodbo ali podajanje le te (500) Days ... Fucking Amal, ...

Najbolj ubitačno pa mi je to, da bo verjetno seznam čez pol leta drugačen, vsaj spodnja polovica. Ker enostavno je filmov toliko, da se vseh ne morem zdaj takoj spomnit in so pustili nek pečat in so po svoje zanimivi. Zgornja polovica bo pa verjetno ostala še dolgo časa ista.

2 komentarja:

  1. 10 things I hate about you zmaga ob kateremkoli dnevu in uri :) pa čeprow se konča "sluzavo" :D
    drgač pa še en dobr film z meg ryan - francoski poljub.... ta je tudi svetovn

    OdgovoriIzbriši
  2. Maš prav tega sm pozabu, in je verjetno še kakšen k sm ga pozabu, sam unih 5 prvih je res carskih.

    OdgovoriIzbriši