4. maj 2010

končnčno pravi

Uporabniki Linux distribucije Ubuntu že veste, da je konec aprila prišla na plano nova verzija distribucije 10.4 LTS. Če ne drugega vam Ubuntu neprestano teži in vas opominja, da bi bilo najbolje če nadgradite sistem. Vse lepo in prav.

Sam s tem še nisem imel izkušenj, saj sem svež uporabnik tega o. s. Zato sem počakal, da bo Kosoblejka povedala, kaj več. Če ne drugega ona pole pobrska o tem na raznih blogih in dobi razna mnenja. No nazadnje je Kosoblejka podlegla novi igrački in nadgradila sistem, vse lepo in prav dela super. sam sem se za nadgradnjo odločil predvsem, ker sem imel že en kup popravkov, ki jih ubuntu ni hotel naložiti brez nadgradnje. Aja da bom jasen sam uporabljam KDE različico Ubuntuja, Kubuntu.

Pa smo šli na nadgradnjo. In ta nagradnja je zahtevala hiter beckup. Nato pa dolgotrajen postopek nadgradnje, 3h. In po končani nadgradnji je bil rezultat porazen. Prenosnik mi je prikazal kot da imam dva zaslona na enem. Štala. No to se je popravilo z resetiranjem. A ker sam nimam sreče s tem operacijskem sistemom se po resetiranju pojavi še bolj resna težava.

Po prikazu Organizatorja, ki se mi zažene takoj ko pridem v Kubuntu, je ozadje prazno, črn zaslon, brez kakršnih koli oken ali gumbov. Štala. Ta linux me pa res ne mara.
No takoj pade odločitev, da grem na čisto namestitev Kubuntuja 10.4 LTS 64bit. Ko ga potegnem z neta in zapečem na CD se začne postopek namestitve. Še prej pa beckup ostalih map, katere v začetku niso bile najnujnejše.

Namestitev poteka brez težav. In ko končam sem počasi presenečen. seveda sem izgubil vse lastne nastavitve, a mi ni hudo. Z zvokom nisem imel težav, saj mi je vse sam prepoznal. In da niti ne omenjam, kako sem si nastlal "Namizje", je prav lušno. In kar je še najpomembnejše, spanje dela.

Super končno sem ponosen uporabnik Kubuntuja. In sedaj lahko končno začnem uporabljati svoj prenosnik zares.

2 komentarja:

  1. Khmkhm...:)
    me vesli, da si navdušen :D morde me še mene navdušiš nad KDE

    OdgovoriIzbriši
  2. sam tolk de povem še jst kej si mislm - ni mi všečnobena stvar razn moje slikce :P

    OdgovoriIzbriši